Iniciatives a Sanaüja davant del confinament

Voluntaris de Sanaüja es posen a disposició ciutadana per facilitar el dia a dia de les persones més vulnerables al virus que afecta al país

DIMARTS 17 MARÇ 2020

Com en altres municipis del territori, voluntaris de Sanaüja han iniciat una servei d’ajut a les persones grans o amb alt risc d’exposició al COVID-19, per facilitar el seu dia a dia, posant-se a disposició per anar a fer la compra o donar assistència en altres tasques  de primera necessitat. L’objectiu de la campanya no és altre que evitar que la població més vulnerable al brot de Coronavirus surti de les seves llars i s’exposi als riscos de la malaltia. El servei es pot sol·licitar trucant al 973 47 60 08 o al 629 894 639.

Paral·lelament, l’ajuntament ha iniciat una campanya per afrontar els dies de confinament que anima ales famílies a decorar els seus balcons. D’aquesta manera es potencia la vida familiar i es contribueix a que la vila estigui més bonica.

Des del consistori també, seguint les indicacions de la Generalitat de Catalunya, es facilita informació vinculada a la recollida dels residus generats per una persona afectada pel virus. Entre les pautes a seguir, destaquen habilitar un cubell a l’habitació del pacient o fer servir bosses de tancament hermètic.